Καλαβρύτων: “Ο Ιερός Κλήρος οδηγείται στο εκτελεστικό απόσπασμα”
Άρχων (11751 Άρθρα)
Κοινοποιήστε

Καλαβρύτων: “Ο Ιερός Κλήρος οδηγείται στο εκτελεστικό απόσπασμα”

Συνήλθε σήμερα εκτάκτως η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας, προκειμένου να εξετάσει τό θέμα της εκκλησιαστικής περιουσίας, τήν σύσταση ειδικού φορέως, ο οποίος θα αναλάβει την μισθοδοσία του ιερού Εφημεριακού Κλήρου κ.ά.

Δυστυχώς μία αιφνίδια εντερική ανωμαλία κατά τη διάρκεια της νυκτός μου ανέτρεψε τα σχέδια έτσι, ώστε καθίσταται αδύνατον να παρακολουθήσω τις εργασίες της ΙΣΙ έως τέλους.

Κατώρθωσα με πολύ κόπο να παραστώ κατά την έναρξη, να παρακολουθήσω την Εισήγηση του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου, να είπω δυό πτωχά λόγια, να καταθέσω το παρακάτω έγγραφον – δηλ. την ταπεινή μου άποψη- και ένα Ψήφισμα του Εφημεριακού Κλήρου της Επαρχίας μου και να αποχωρήσω.

Δυό λόγια, τα οποία είπα, έχουν ως εξής:

«Μακαριώτατε η Σημερινή Σύνοδος της ΙΣΙ είναι ιστορικής σημασίας! Αυτά, τα οποία θα αποφασίσουμε εδώ σήμερα, θα σφραγίσουν την πορεία της Μητρός Εκκλησίας.

Έχω την γνώμην,

  • ότι εξετάζουμε το ζήτημα από διαφορετική οπτική γωνία! Υμείς μεν, ως Προκαθήμενος,  ατενίζετε το ζήτημα σφαιρικά, ενώ ημείς οι Μητροπολίτες δίνουμε μεγάλη έμφαση στο κομμάτι της μισθοδοσίας του ιερού Εφημεριακού Κλήρου!
  • Δεν δυνάμεθα να επιστρέψουμε στην Επαρχία Του έκαστος, εάν δεν προσκομίσουμε κάποιες ουσιαστικές Αποφάσεις, οι οποίες θα εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη μισθοδοσία των Κληρικών μας από το Κράτος!
  • Τα όσα σοφίστηκε ο κ Πρωθυπουργός σχετικά με την μισθοδοσία των Εφημερίων συνιστούν εξαπάτησιν και συγχρόνως προδοσίαν!Διερωτώμαι: Γιατί πρέπει να αλλάξει ο φορέας μισθοδοσίας του Κλήρου; Ο τρόπος της μισθοδοσίας των μέχρι σήμερον δεν αποτελεί «κεκτημένον δικαίωμα» των ιερέων μας; Με ποια δικαιολογία παραβιάζεται και καταργείται αυτό το «κεκτημένον δικαίωμα»;
  • Εξ άλλου η μισθοδοσία του Κλήρου δεν αποτελεί «φόρο ευγνωμοσύνης» του Ελληνικού Δημοσίου έναντι των όσων έχει προσφέρει ο Ιερός Κλήρος σε χρόνια δύσκολα, τόσον κατά την περίοδο της σκλαβιάς  μας στον Τουρκικό ζυγό για τα τετρακόσια τόσα χρόνια, (βλ. Κρυφό Σχολειό, ιερές Μονές, Γρηγόριος ο Ε΄, Παλαιών Πατρών Γερμανός, Κερνίτσης Προκόπιος, Αγία Λαύρα, ολοκαυτώματα  ιερά κλπ) και δεν συνεχίζει να προσφέρει τις πολύτιμες υπηρεσίας του τόσο στις πόλεις, όσο και στα χωριά μας σε καθημερινή βάση! Ο συνυπολογισμός της εκκλησιαστικής περιουσίας στο νεώτερο Ελληνικό Κράτος αποτελεί σταγόνα στον ωκεανό μιάς αέναης και πολύτιμης προσφοράς της Εκκλησίας στο Γένος των Ελλήνων!
  • Ο κ. Πρωθυπουργός ψεύδεται και εξαπατά τον Ελληνικό Λαό, όταν ομιλεί περί των Εφημερίων μας ως «Δημοσίων Υπαλλήλων». Οι Ιερείς μας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ! Είναι «θρησκευτικοί λειτουργοί!». Τα όσα σήμερα συζητούνται ισοδυναμούν με το να αποστέλλουμε τους Εφημερίους μας στο «εκτελεστικό Απόσπασμα!»
  • Εξ όσων γνωρίζω όλοι οι Έλληνες είμεθα ίσοι ενώπιον του Νόμου!      Σας ερωτώ, λοιπόν:

α) Πως είναι δυνατόν οι Εφημέριοι της Κρήτης και της Δωδεκανήσου σήμερα, ου μην αλλά και των Νέων Χωρών αύριον, (τις οποίες θα ασφαλώς και προσαρτήσει ο Πατριάρχης μας), να μισθοδοτούνται από το Ελληνικό Δημόσιο, ενώ οι Εφημέριοι της λεγομένης Παλαιάς Ελλάδος θα έχουν αποβληθεί στο καλάθι των αχρήστων του Ελληνικού Δημοσίου;

β) Σας ερωτώ επίσης: Πως είναι δυνατόν οι Μουφτήδες της Θράκης να μισθοδοτούνται από το Υπουργείο των Εξωτερικών και οι Εφημέριοι της Ορθοδόξου Εκκλησίας να «εξωπετάγωνται;» Τι περισσότερο έχουν  προσφέρει οι Μουσουλμάνοι ιερωμένοι στο Ελληνικό Έθνος; Αδελφοί και Πατέρες, ας συνέλθουμε! Η κατάσταση είναι εξόχως σοβαρά!  Ο Πρωθυπουργός της Ελλάδος δεν μπορεί να εφαρμόζει «δύο μέτρα και δύο σταθμά!» Απλώς μας εξαπατά!

γ) Υπάρχει ένα ακόμη σημείον, το οποίον οφείλω να σας υπογραμμίσω: Στην υπόθεση της μισθοδοσίας του Κλήρου κυριαρχεί πολύ σκοτάδι, και επομένως δολιότης! Η Κυβέρνησις των ΣΥΡΙΖΑ μας εμπαίζει απροκαλύπτως! Πολύ πρό της συναντήσεως των Δύο Κορυφαίων, του Αρχιεπισκόπου μας και του Πρωθυπουργού, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ κ. Ν. Ξυδάκης έθεσε το θέμα της μετατροπής του φορέως μισθοδοσίας των Εφημερίων μας! Ιδού τι είπε: «Το Δημόσιο πληρώνει 200 εκατ. Ευρώ για 9.000 ιερείς  “δημόσιους υπαλλήλους“. Η Πολιτεία θα μπορούσε να συνδράμει με αποζημίωση έναντι των πολλών διαμφισβητούμενων περιουσιακών σχοιχείων της Εκκλησίας, όπως σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες» (βλ. Romfea.gr της 30.10.2018).

  • Συνεπώς το θέμα της εκκλησιαστικής περιουσίας και τα συναφή προβλήματα πρέπει να ΔΙΑΧΩΡΙΣΘΕΙ από το θέμα της μισθοδοσίας του Εφημεριακού Κλήρου!

 

«Το Δημόσιο πληρώνει 200 εκατ. Ευρώ για 9.000 ιερείς  “δημόσιους υπαλλήλους“. Η Πολιτεία θα μπορούσε να συνδράμει με αποζημίωση έναντι των πολλών διαμφισβητούμενων περιουσιακών σχοιχείων της Εκκλησίας, όπως σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες» (βλ. Romfea.gr της 30.10.2018).

  • Συνεπώς το θέμα της εκκλησιαστικής περιουσίας και τα συναφή προβλήματα πρέπει να ΔΙΑΧΩΡΙΣΘΕΙ από το θέμα της μισθοδοσίας του Εφημεριακού Κλήρου!
  • Εξαιτούμενος την ανοχήν Σας, θα ήθελα να μου επιτραπεί να αποχωρήσω εκ της Συνεδρίας, διά λόγους υγείας, Σας υποβάλλω δε 1) ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ του ιερού Εφημεριακού Κλήρου των Καλαβρύτων και της Αιγιαλείας, και 2) Ένα Υπόμνημα, δηλ το κείμενον της αγορεύσεώς μου, όπερ περιέχει τις θέσεις μου και τίς απόψεις μου επί του συζητουμένου ζητήματος, το οποίον δεν θα αναγνώσω, αφού απέρχομαι της Αιθούσης.

*****

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ

 

Μακαριώτατε Ἅγιε Πρόεδρε,

Σεβασμιώτατοι ἐν Χριστῷ Ἀδελφοί,

Ἡ ψυχή μου διῆλθεν μεγάλην δοκιμασίαν,  ἀναλογιζόμενος  καί προβληματιζόμενος, ἐάν καί κατά πόσον ἕνας «ἀκραῖος» ([1])  καί «διχαστικός» ([2]) Ἱεράρχης ἔχῃ τό δικαίωμα  νά ὁμιλῇ  εἰς τήν Αἴθουσαν ταύτην. Ἕνας Ἱεράρχης, περί τοῦ ὁποίου προσφάτως ἐλέχθησαν αὐτά καί πολλά εἰσέτι πικρόχολα καί ἀνάδελφα λόγια ἀπό τά χείλη ἀγαπητῶν ἐν Χριστῷ Ἀδελφῶν, Μελῶν τῆς σεπτῆς ἡμῶν Ἱεραρχίας, καθώς ἐπίσης καί τά ἑξῆς: «Αὐτός ὁ λόγος, πού ἀκούστηκε ἀπό ἱερωμένο πρόσωπο, ΔΕΝ ἔχει σχέση μέ τήν Ἐκκλησία,  γιατί δέν ἔχει σχέση μέ τόν Χριστό» ([3]),  ἤ ὅπως τά λόγια: «καθένας, ὁ ὁποῖος ἔχει λόγο διχαστικό, δέν ἔχει καμμιά ἀποδοχή ἀπό τήν Ἐκκλησία! ([4])

Δυστυχῶς δέν ἔχει παρέλθει  μεγάλο χρονικό διάστημα ἀπό τῆς στιγμῆς κατά τήν ὁποίαν ἡ ἐλαχιστότης μου ἐδέχθη, καί μάλιστα δημοσίως,  ὀξυτάτην ἐπίθεσιν διά τῶν ὡς ἄνω λεχθέντων, ἅτινα καί συνιστοῦν βαρυτάτην ὕβριν, ἐκπορευθεῖσαν διά τοῦ στόματος  Ἁγίων Ἀδελφῶν Ἀρχιερέων!

 

Καί δέν εἶναι μόνον αὐτά! Ἐξ ἀφορμῆς μιᾶς τοποθετήσεώς μου ἐπί τοῦ θέματος τῆς καταστρεπτικῆς πυρκαϊᾶς  εἰς τήν περιοχήν Ραφήνας κλπ. κατά μῆνα Ἰούλιον  τοῦ τρ. ἔτους, τήν ὁποίαν ἀπετόλμησα νά χαρακτηρίσω ὡς παιδαγωγικήν ἐνέργειαν, ὡς τιμωρίαν, τοῦ Θεοῦ διά τάς ἁμαρτίας ἡμῶνμερικοί εἰσέτι ἐν Χριστῷ Ἀδελφοί ἐπετέθησαν ἐναντίον τῆς ταπεινότητός μου μέ ἐξ ἴσου βαρυτάτους χαρακτηρισμούς! Κάποιος, καί μάλιστα ἐκ τῶν πολύ νεωτέρων, μέ ἔτος ἐκλογῆς του μόλις ἔτος 2014,  μέ περισσήν ἀναίδειαν μέ διεπόμπευσεν δημοσίως, ἀποφανθείς, ὅτι πάσχω ἀπό ….ἀμνησίαν!!! ([5]) Καί ἀρκετοί ἄλλοι ἐπίσης:

 

  1. Ὁ Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου κ. ΙΕΡΟΘΕΟΣ:

«Σε έναν πονεμένο ἄνθρωπο δεν μπορεί κανείς να εκφράζεται κατά το δοκούν. Πολλοί μιλούν για θεομηνία. Είναι  ανθρωπομανία… Ποιός γνωρίζει το νου του Θεού; Ποιός μπορεί να είναι σύμβουλος του Θεού;» (βλ. Romfea.gr – 27.07.18)

  1. Ὁ Δημητριάδος καί Ἁλμυροῦ κ. ΙΓΝΑΤΙΟΣ:

«Δεν υπάρχει Θεός τιμωρός, αλλά Θεός αγάπης  και συμπόνιας. Αυτός στον  Οποίο καταφεύγουμε για να μας γλιτώσει από τέτοιες συμφορές. Μπορεί οι προσευχές μας να μην είναι τόσο ισχυρές, όσο θα έπρεπε, αλλά Εκείνος υπομένει και δεν τιμωρεί αθώες ψυχές. Ζητώ συγγνώμη αν σκανδαλίσαμε κάποιους, παρουσιάζοντας έναν Θεό τιμωρό, που φοβόμαστε να προσεγγίσουμε» (βλ. Romfea.gr – 25.07.18).

  1. Ὁ Κερκύρας κ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ:

«Ο Θεός είναι αγάπη και Πατέρας και όχι τιμωρός. …..Από τον Τριαδικό μας Θεό, που αποτελεί την πηγή κάθε αγαθού, δεν μπορεί να προέρχεται ο,τιδήποτε κακό. Ως κτιστά όντα έχουμε την πεπερασμένη αντίληψη, ότι ο Κύριος σκέπτεται και δρα, όπως εμείς. Με άλλα λόγια κάνουμε προβολή στο Θεό  του δικού μας τρόπου σκέψης και εξαγωγής συμπερασμάτων. Αυτό όμως είναι μεγάλο λάθος» (βλ. Romfea.gr – 27.07.18).

  1. Ὁ Ἀλεξανδρουπόλεως κ. ΑΝΘΙΜΟΣ:

«Φτάνει πια,  Άγιε Καλαβρύτων….Σήμερα …..επινοήσατε να επιδείξετε μια καρικατούρα της Εκκλησίας, που δεν έχει καμιά σχέση με τον Χριστό…Επιλέξατε το δρόμο της διαίρεσης και της γενίκευσης του φόβου. Μιλήσατε για έναν Θεό οργισμένο, ο οποίος τιμωρεί τους ανθρώπους, τάχα εξαιτίας της “αθεϊας“ των κρατούντων της και όχι εξαιτίας της υποκρισίας των αξιωματούχων της».

(βλ. http://imalexandroupolis.blogspot.com/2018/07/blog-post_24.html#more).

Μέ ἄλλα λόγια ὁ Σεβ. Ἀλεξανδρουπόλεως μᾶς χαρακτηρίζει καί ὡς  «ἀξιωματοῦχον ὑποκριτήν»!!!

  1. Ὁ Ρεθύμνης καί Αὐλοποτάμου κ. ΕΥΓΕΝΙΟΣ:

«…Να είμαστε όλοι ελεήμονες, όπως ο Παντελεήμων Θεός, ο οποίος είναι Αγάπη και όχι “τιμωρός “ και “ εκδικητής”, όπως αδόκιμα ακούσθηκε αυτές τις ημέρες από αρχιερατικά χείλη λόγω των φονικών πυρκαγιών στην Αττική» (βλ. Romfea.gr – 27.07.18). Και επί πλέον:

«Τέτοιον Θεό του τον χαρίζω. Του δηλώνω δημόσια τον σκανδαλισμό μου και του ζητώ να μετανοήσει. Εμένα με πονάει πολύ να τρέχουμε όλη την μέρα με τους συνεργάτες μου να φέρουμε έναν άνθρωπο στην Εκκλησία και κάποιοι συνεπίσκοποι να τους διώχνουν» (βλ. newbeast: ο Θεός είναι αγάπη…- 27.07.18).

  1. Ὁ Νέας Ἰωνίας καί Φιλαδελφείας κ. ΓΑΒΡΙΗΛ:

«Ακραία χαρακτήρισε τη Δήλωση Αμβρόσιου, που δεν εκφράζει την Εκκλησία και το λόγο του Θεού. Δεν υπάρχει μίσος και Θεός βίας στην Ορθόδοξη Εκκλησία…πρόσθεσε, καταδικάζοντας την τοποθέτηση του Μητροπολίτου Καλαβρύτων» (βλ. Romfea.gr – 27.07.18).

  1. Ὁ Ἰωαννίνων κ. ΜΑΞΙΜΟΣ:

«Μάλλον έχει αμνησία…Χωρίς περιστροφές, τοποθετήθηκε με αφορμή τις δηλώσεις Αμβρόσιου, επισημαίνοντας πως ενώ είναι έμπειρος και υπηρέτησε σε σπουδαίες θέσεις, φαίνεται πως τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει αμνησία… Και οι άθεοι παιδιά μας είναι. Εμείς είμαστε δυνάμει πατέρες, ποιμένες όλων των ανθρώπων, άσχετα να πιστεύουν ή όχι» (βλ. ΒΗΜΑ ΟΡΟΔΟΞΙΑΣ, – 29.07.18).

  1. Ὁ Kισάμου καί Σελίνου κ. ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ:

«Ο Θεός είναι αγάπη και μόνον αγάπη. Οι επί του Σταυρού ανοιχτές αγκάλες Του αγκαλιάζουν το γένος των ανθρώπων και τον κόσμο όλο και παρά τις επίμονες, ανά τους αιώνες, κραυγές των σταυρωτών Του ως και όσων δεν έχουν καταλάβει και συνειδητοποιήσει το μυστήριο της Σταυρωμένης αγάπης….» (βλ. Romfea.gr – 07.08.18)

  1. Ὁ Πανοσ. Ἀρχιμ. π. Νεόφυτος Μάνδαλος, κληρικός τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν:

«Ἀγαπητοί μου φίλοι, κληρικοί, λαϊκοί, πιστοί, ἄπιστοι….Ξυπνήστε, φωνάξτε, διαμαρτυρηθεῖτε. Εἶναι ντροπή μου και ντροπή σας νά κυκλοφοροῦν ἐλεύθερα, χωρίς λουρί καί φίμωτρο, τέτοια φαινόμενα…Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Καλαβρύτων καί Αἰγιαλείας κ. Ἀμβρό-σιος…ἐκφράζει τίς ἀπόψεις τοῦ Σατανᾶ, τοῦ Ἀντιχρίστου, πού διαστρέφει τό ἀληθινό νόημα τοῦ Εαγγελίου της ἀγάπης τοῦ Χριστοῦ μας» (βλ. neophytosm.blogspot.com-25.07.2018).

  1. Καί τέλος, ὁ Ἱερολογ. Διάκονος π. Νεόφυτος Σαχλᾶς, τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Μεσσηνίας:

«ΣΚΑΣΕ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ, σταμάτα να πονάς και να σκανδαλίζεις τον Ορθόδοξο και μη κόσμο. Δεν σου φταίει ο Χριστός και η Εκκλησία σε τίποτα. Σταμάτησε να τους βάζεις μπροστά για να βγάζεις την κακία σου. …Τα λόγια μας πρέπει να είναι ΑΜΒΡΟΣΙΑ και ΝΕΚΤΑΡ στις ψυχές των ανθρώπων, όχι ΧΟΛΗ και ΞΥΔΙ» (βλ. messiniapress.gr-24.07.2018).

 

Κατόπιν τῶν ἀνωτέρω εἰσαγωγικῶς ἐκτεθέντων διερωτῶμαι, λοιπόν, ἐάν ἔχω πλέον τό δικαίωμα νά ὁμιλῶ εἰς τήν Αἴθουσαν ταύτην. Ὑπάρχει ὁ κίνδυνος, ὁμιλοῦντα, νά μέ διακόψῃ ἕνας συγκεκριμένος ἐν Χριστῶ ἀνάδελφος Ἀδελφός καί νά μοῦ ἐπαναλάβῃ τά πικρά ταῦτα λόγια: «Φτάνει πια, Άγιε Καλαβρύτων….Σήμερα …..επινοήσατε να επιδείξετε μια καρικατούρα της Εκκλησίας, που δεν έχει καμιά σχέση με τον Χριστό»([6]). Εὐτυχῶς δέ, ὄτι δέν ὑπ΄ραχει εἰς τήν Αἴθουσαν ἕνας Ἀρχιμανδρίτης , ὁ ὁποῖος μέ πολλήν ἀναίδειαν μέ ὠνόμασε «στόμα τοῦ Ἀντιχρίστου !!!!!

Παρά ταῦτα ἡ ἀρχιερατική μου συνείδησις, ἀτενίζουσα τά ὅσα σήμερον συμβαίνουν εἰς τόν χῶρον τῆς Ἐκκλησίας, διεγείρεται καί, μεγαλοφώνως, μοῦ ὑπαγο- ρεύει: Ἀμβρόσιε, ἐάν σιωπήσῃς, ἐάν δέν ὁμιλήσῃς, ἐκφράζοντας τήν ἀγωνίαν τῆς ψυχῆς σου κατά τούς κρισίμους τούτους καιρούς,  θά εἶσαι ΠΡΟΔΟΤΗΣ τῆς Μητρός σου Ἐκκλησίας!

Κατόπιν τῆς μακρᾶς ταύτης εἰσηγήσεως, ἥτις ἐπέχει θέσιν ἐξομολογήσεως, ἀπεφάσισα νά διατυπώσω μετά παρρησίας τήν ταπεινήν μου γνώμην καί παρακαλῶ διά τήν ὑπομονήν Σας.

  1. Ἡ ἀνακοινωθεῖσα «Προ-Συμφωνία»  μεταξύ τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου μας καί σεπτοῦ Προκαθημένου τῆς ἁγίας Μητρός ἡμῶν Ἐκκλησίας καί  τοῦ  Πρωθυπουργοῦ τῆς Ἑλλάδος, κατά τήν ταπεινήν μου ἄποψιν, τυγχάνει καταστρεπτική διά τήν Ἐκκλησίαν μας ἀπό τό Α ἕως τό Ω!  Εἰς τήν οὐσίαν της συνιστᾷ  περιθωριοποίησιν τῆς Μητρός Ἐκκλησίας! Ἀγνοεῖ ἐξ ὁλοκλήρου τήν πολύτιμον προσφοράν τῆς Μητρός Ἐκκλησίας τῶν Ὀρθοδόξων Ἑλλήνων Πολιτῶν πρός τό Γένος καί ὡς ἐκ τούτου ἀπωθεῖ τήν Ἐκκλησίαν  εἰς τόν κάλαθον τῶν ἀχρήστων τοῦ Ἑλληνικοῦ Κράτους!  Συνεπῶς ἡ ἀπώθησις αὕτη ἀποτελεῖ συγκεκαλυμμένην ἐχθρικήν συμπεριφοράν τῆς Κυβερνήσεως τῶν ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ πρός τήν Μητέρα, τήν Τροφόν καί τήν Σώτειρα του Γένους τῶν Ἑλλήνων! Περιττόν νά ὑπομνήσωμεν  τήν δωρεάν τοῦ Ἑλληνοχριστιανικοῦ Πολιτισμοῦ εἰς τήν ἀνθρωπότητα, τήν σωτηρίαν τοῦ Γένους κατά τήν περίοδον τῆς ἐπί τετρακόσια (400) τόσα χρόνια τυραννικῆς δουλείας τῶν Ἑλλήνων εἰς τήν Τουρκίαν, τήν πολύτιμον προσφοράν τῶν Ἱερῶν μας Μονῶν εἰς τήν διάσωσιν καί τῆς ἐθνικῆς συνειδήσεως καί τῆς μητρικῆς ἡμῶν γλώσσης, τό «Κρυφό Σχολεῖο», τήν πρωτοπορείαν τῶν Ἱεραρχῶν μας εἰς τήν κήρυξιν τῆς Ἐπαναστάσεως τοῦ 1821, τήν Ἁγίαν Λαύραν τῶν Καλαβρύτων, τόν Παλαιῶν Πατρῶν Γερμανόν καί τόν Κερνίτσης Προκόπιον κατά τό παρελθόν, ἀλλά καί τήν ἀδιάκοπον προσφοράν τῆς Μητρός Ἐκκλησίας πρός τόν Ἑλληνικόν Λαόν διά τῶν καθημερινῶς ἀναλισκόντων  ἁπάσας αὐτῶν τάς δυνάμεις, ἕως καί αὐτῆς ταύτης τῆς ζωῆς των λειτουργῶν Της, ἤγουν τῶν Ἀρχιερέων, τῶν Πρεσβυτέρων, τῶν Διακόνων καί τῶν Μοναχῶν τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκληάις τὴς Ἑλλάδος πρός ἀνακούφισιν τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν!  Ταῦτα πάντα ὀφείλει ἡ Πολιτεία πρός τόν Ἱερόν Κλῆρον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καί οὐχί ἁπλῶς τήν προσφοράν μιᾶς κάποιας ἐκτάσεως καλλιεργησίμου γαίας καί ἄλλων ἀκινήτων κλπ., διά τά ὁποῖα γίνεται λόγος εἰς  τήν προδοτικήν  «Προ-Συμφωνίαν»!
  2. Κατά τήν ταπεινήν μας ἄποψιν τά ὅσα ἀναγράφονται εἰς  τήν ὡς Προ-Συμφωνίαν χαρακτηρισθεῖσαν, ἀλλά, κατά τήν ταπεινήν μας ἄποψιν,  τήν εἰς πραγματικότητα κεκαλυμμένην Συμφωνίαν μεταξύ τῶν δύο Φορέων, ἀποτελοῦν προϊόν ἀπάτης τόσον τοῦ θρησκεύοντος Ἑλληνικοῦ Λαοῦ, ὅσον καί τοῦ ἐνδόξου ἱεροῦ Κλήρου τῆς φιλτάτης ἡμῶν Πατρίδος. Ἀπό τό 1ονἕως καί τό 15ον ἄρθρον αὐτῆς γίνεται λόγος ΜΟΝΟΝ διά τά οἰκονομικά τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλ’ οὐδέν ἐμπεριέχεται διά τάς

ἐπιχειρουμένας τροποποιήσεις θεμελιωδῶν ἄρθρων τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματος, ἤτοι περί τῆς εἰς τό Προοίμιον αὐτοῦ  ἐπικλήσεως της Ἁγίας Τριάδος «Εἰς τό ὄνομα τοῦ Πατρός ….», περί τῆς  «Ἐπικρα-τούσης Θρησκείας» κ.ἄ., ἅτινα καί ἀποτε-λοῦν οὐσιωδέστερα στοιχεῖα ἀπό τα οἰκονομικά προβλήματα, εἰς τά ὁποῖα καί μόνον ἀναφέρονται τά προμνημονευθέντα ἄρθρα! Θά θέσωμεν, λοιπόν, τόν ἐπιούσιον ἄρτον ὑπεράνω τῶν πνευματικῶν ἀναζητήσεων καί τῶν θεμελιωδῶν Ἀρχῶν τοῦ Λαοῦ μας; Καί μόνον τό συνεχῶς ἐπαναλαμβανόμενον  «σκαστό γέλειο» του Πρωθυπουργοῦ μᾶς προκαλεῖ μεγάλην ἀνησυχίαν! Κατά τήν λαϊκήν παροιμίαν «γελάνε ακόμη και τα μουστάκια του»!!!! Δηλ. ἔχει κερδίσει τά πάντα εἰς βάρος τῆς Μητρός Ἐκκλησίας!

 

  1. Ἐπιτρέψατέ μοι, λοιπόν, ἅγιοι Ἀδελφοί, νά διερωτηθῶ: «Μήπως ἐδῶ μέσα ἐμπαίζομεν καί τόν Θεόν καί τούς ἀνθρώπους; Κατά μῆνα Μάρτιον τοῦ ἔτους 2017, ἐδῶ εἰς τήν ἰδίαν  αὐτήν Αἴθουσαν, Σᾶς ἀνήγειλα, ἤ μᾶλλον Σᾶς κατήγγειλα, ὅτι τό Ὑπουργεῖον Παιδείας, μετά τοῦ ὁποίου διεξήγετο ὁ ὑποκριτικός ἐκεῖνος Διάλογος διά τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν, ἔχει ἤδη ἐκτυπώσει εἰς τό Ἐθνικόν Τυπογραφεῖον τά νέα διδακτικά βιβλία τῶν Θρησκευτικῶν διά τό ἑπόμενον σχολικόν ἔτος  2017-2018. Ἐν τέλει δέ Σᾶς  ἠρώτησα: ἐάν οὕτω πως ἔχουν τά πράγματα, τότε τί νόημα ἔχει νά συνεχίζωμεν τόν  Διάλογον μετά τοῦ «Ὑπουργείου Παιδείας;» Τότε ἀκροα-ταί μου ἦσαν ὀγδοήκοντα (80) Συνοδικοί Σύνεδροι! Μίαν ἀόριστον καί ἀσα- φῆ ἀπάντησιν ἔδωσεν μόνον ὁ Σεβ. Ὕδρας κ. Ἐφραίμ! Οὐδείς ἕτερος ἠνω-χλήθη ἐκ τῶν ὑπό τῆς ταπεινότητός μου λεχθέντων! Οὐδείς ἔλαβε τόν λόγον εἴτε διά νά ζητήσῃ μείζονας πληροφορίας, εἴτε διά νά σχολιάσῃ δυσμενῶς τά υπό τῆς ἐμῆς ἐλεεινότητος λεχθέντα! Ἄρα εἰς τό θέμα τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν ἡ ἁγία Ὀρθοδοξία μας ἐπροδόθη!

Δέν θά ἤθελα νά πιστεύσω, ὅτι καί πάλιν Ἡμεῖς, οἱ ἐξ ὁρισμοῦ Φρουροί τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν Πίστεως, θά ἀναδειχθῶμεν διά μίαν εἰσέτι φοράν ΠΡΟΔΟΤΑΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ!

  1. Εἰς τήν ἀπό κοινοῦ δοθεῖσαν διά τῆς TV Συνέντευξιν τῶν δύο ἡγετικῶν Παραγόντων τοῦ Ἐθνους ἐλέχθη ἡ λέξις «Συμφωνήσαμεν!», ὁ Μακαριώτατος δέ μετά ταῦτα  ὀκτάκις (8) ἐπανέλαβεν τήν λέξιν «Εὐχαριστοῦμεν!». Ἐπει-τα ὅμως ἀπό  τήν ἀμέσως ἐκδηλωθεῖσαν σφοδράν ἀντίδρασιν  ἐκ μέρους Ἱεραρχῶν τε καί Πρεσβυτέρων, ὁ Μακαριώτατος προέβη εἰς τήν διόρθωσιν, ὅτι διά τῶν ὅσων ἐλέχθησαν ἀπό τῆς τηλεοράσεως, ἁπλῶς ἐξεφράσθη «ἡ πρόθεσις» διά μίαν Συμφωνίαν!
  2. Κατά τήν ταπεινήν μου γνώμην εἶναι παντελῶς ἀπαράδεκτον οἱ δύο Ἡγέται νά ὁμιλοῦν περί τῶν Κληρικῶν μας ὡς «Δημοσίων Ὑπαλλήλων»! Οἱ εὐλαβέστατοι Ἱερεῖς τῆς Ἐκκλησίας μας εἶναι καί ὀνομάζονται «Θρησκευτικοί Λειτουργοί!». Δέν ἀνήκουν εἰς τήν οἰκογένειαν τῶν Δημοσίων Ὑπαλλήλων! Αὐτό καί μόνον συνιστᾶ ΜΕΓΑ ΨΕΥΔΟΣ!
  3. Ἕνα εἰσέτι πρόβλημα, τό ὁποῖον, δυστυχῶς, ἀποσιωπᾶται, ἀπό ἀμφότερα τά Μέρη τῶν Συμβαλλομένων, εἶναι ὁ ἀριθμός τῶν ἐφημεριακῶν θέσεων, διά τόν ὁποῖον τό ἄρθρον 4 τοῦ «Προ-Συμφώνου» διαλαμβάνει, ὅτι ἡ Πολιτεία διά τήν μισθοδοσίαν τοῦ ἱεροῦ Κλήρου θά  καταβάλῃ  «με μορφή ἐπιδόματος ποσό ἀντίστοιχο μέ το σημερινό κόστος μισθοδοσίας τῶν ἐν ἐνεργείᾳ ἱερέων…»! Ἐδῶ ἐπίσης ἐμπεριέχεται μία διπλῆ ἀπάτη:

α) ‘Υπάρχουν σήμερα πάρα πολλές κενές  ὀργανικές ἐφημεριακές θέσεις, οἱ ὁποῖες ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΦΘΗ, διότι τό Ἑλληνικόν Δημόσιον, ἀπό τῆς λήψεως τῆς Ἐξουσίας ὑπό τοῦ ΣΥΡΙΖΑ κατ’ ἔτος μᾶς παραχωρεῖ πρός πλήρωσιν μίαν καί μόνον ὀργανικήν θέσιν ἀνά Μητρόπολιν, ἤτοι έν συνόλῳ μόλις  ὀγδοήκοντα καί μίαν (81) θέσεις ἐτησίως! Εἰς τήν καθ’ἡμᾶς Ἱεράν Μητρόπολιν ἐπί συνόλου 160 ὀργανικῶν θέσεων οἱ πενήντα (50) περίπου εἶναι κενές! Ἔχομεν πρόσωπα-ὑποψηφίους πρός χειροτονίαν, ἔχομεν καί χηρεύουσες ἐφημεριακές θέσεις πρός πλήρωσιν, καθώς ἐλέχθη ἤδη, ἀλλά, δυστυχῶς, δέν ἔχομεν τήν ἔγκρισιν τοῦ Κράτους διά τήν ἔνταξίν των στούς Πίνακες τῆς μισθοδοσίας! Ἄς μή διαφεύγῃ τῆς προσοχῆς μας, ὅτι πρό τῆς ἀναδείξεως τοῦ κ. Τσίπρα ὡς Πρωθυπουργοῦ τῆς Ἑλλάδος ἡ πλήρωσις μιᾶς χηρευσάσης ἐφημεριακῆς θέσεως ἦτο αὐτονόητον γεγονός! Ἐγένετο ἄνευ οὐδεμιᾶς νομικῆς ἤ ἄλλης τινός διατυπώσεως! Εἰς τό σύνολον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἐλλάδος οἱ κενές ἐφημεριακές θέσεις σήμερον πρέπει νά ἀνέρχωνται εἰς τόν ἀριθμόν τῶν 2.000 περίπου. Συνεπῶς ὅσοι ὁμιλοῦν καί ἀναφέρονται εἰς τόν ἀριθμόν τῶν ΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ (10.000) ὀργανικῶν ἐφημεριακῶν θέσεων ΔΕΝ ΛΕΓΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ! Διαστρεβλώνουν τήν  πραγματικότητα!

β) Δεύτερον, οὐδείς λόγος γίνεται διά τούς σήμερον συνταξιοδοτουμένους Κληρικούς! Ποῖος ἆραγε θά ἐνδιαφερθῇ διά τούς κληρικούς αὐτούς, ἅγιοι Ἀδελφοί; Διερωτῶμαι; Διατί ἠγνοήθησαν; Τό γεγονός αὐτό δέν ἐντάσ-σεται ἐπίσης εἰς τήν ΠΡΟΔΟΣΙΑΝ τῆς Ἐκκλησίας μας; Τελικῶς θά τούς ἀγνοήσωμεν;

  1. Εἰς τήν πρός ὑπογραφήν Συμφωνίαν καί εἰς τό ἄρθρον 8 διαλαμβάνονται τά ἑξῆς: «Πιθανή ἐπιλογή τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος γιά αὔξηση τοῦ ἀριθμοῦ τῶν Κληρικῶν δέν δημιουργεῖ ἀπαίτηση αὔξησης τοῦ ποσοῦ τῆς ἐτήσιας ἐπιδότησης». Ἐδῶ κρύπτεται μία εἰσέτι  παγίδα! Ποῖος, λοιπόν, θά ἐνδιαφερθῇ διά τήν διατήρησιν τοῦ ἀριθμοῦ τῶν ἐφημεριακῶν θέσεων τῶν δέκα χιλιάδων (10.000), περί τῶν ὁποίων ὑπάρχει προγενεστέρα Κυβερνητική Ἀπόφασις;
  2. Οἱ Αἰδεσιμώτατοι Ἐφημέριοι, κατά τόν ψευδόμενον, συνεπῶς δέ καί διπρόσωπον, κ. Πρωθυπουργόν, «δέν θά νοοῦνται  στό ἑξῆς ὡς Δημόσιοι Ὑπάλ-ληλοι», ἀλλά παρά ταῦτα, ἐμμέσως πλήν σαφῶς, θά ἐξακολουθοῦν νά ἀμείβωνται ἀπό τό Δημόσιον Ταμεῖον!!!! Ἡ τοποθέτησις αὐτή τοῦ κ. Πρω-θυπουργοῦ μᾶς θυμίζει τά  λόγια «ἄλλαξε ὁ Μανωλιός κι’ ἔβαλε τά ροῦχα του ἀλλιῶς!». Τί ὡραῖα πράγματα περιλαμβάνει αὐτή ἡ δαιμονική Συμφωνία!
  3. Μετά τήν Ἀνακοίνωσιν τοῦ Πρωθυπουργοῦ, ὁ Κυβερνητικός Ἐκπρόσωπος Τύπου κ. Τζανακόπουλος εἶπε τά ἑξῆς ἀξιόλογα: «Ἀπελευθερώνονται 10.000 θέσεις Ἐφημερίων καί ἡ Κυβέρνησις θά προσλάβῃ 10.000 δημοσίους ὑπαλλήλους!». Ὥστε δηλ. διά λόγους προεκλογικούς ἡ Κυβέρνησις τῶν Ἀθέων  καί Μάγων τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ὠθεῖ εἰς τόν κάλαθον τῶν ἀχρήστων τοῦ Κράτους τόν Ἥρωα Ἕλληνα Παπᾶ, μόνον καί μόνον διά νά προσλάβῃ δέκα χιλιάδες, ἀριστερούς δέ εἰς τό φρόνημα, ὑπαλλήλους εἰς τό Δημόσιον!
  4. Ἄς μη διαφεύγῃ τῆς προσοχῆς μας, ὅτι καθ’ὅν χρόνον ὁ Ὀρθόδοξος Κληρικός ἀπορρίπτεται εἰς τόν κάλαθον τῶν ἀχρήστων τοῦ Ἑλληνικοῦ Δημοσίου, οἱ Μουσουλμάνοι ἱερεῖς, δηλ. οἱ Μουφτῆδες,  τῆς Θράκης σήμερα, τοῦ Τεμένους τοῦ Βοτανικοῦ αὔριον, καί πολλῶν εἰσέτι ἄλλων περιοχῶν τῆς Ἐλληνι-κῆς Ἐπικρατείας μεθαύριον,  αἱ ὁποῖαι θά ἀποκτήσουν Τζαμιά, θά ἐξακολουθοῦν νά μισθοδοτοῦνται ὡς ὑπάλλληλοι τοῦ Ὑπουργείου τῶν Ἐξωτερικῶν!  Αὐτό συμβαίνει σήμερα! Αἶσχος, κύριε Πρωθυπουργέ!
  5. Ἡ Ὁρθόδοξος Ἐκκλησία, ὡς Ν.Π.Δ.Δ., ὅλοι οἱ Κληρικοί Αὐτῆς καί ἅπας ὁ πληθυσμός τῶν Ὀρθοδόξων Ἑλλήνων καταβάλλουν τόν Φόρον Εἰσοδήματος, τόν ΕΝΦΙΑ κλπ. Ἀντιθέτως οἱ Μασσῶνοι, δηλ. τό Τεκτονικόν Ἵδρυμα τῆς Ἑλλάδος καί  ἡ Μασσωνική Στοά τῶν Ἀθηνῶν, ὡς θρυλεῖται, ΑΠΑΛΛΑΣΣΟΝΤΑΙ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ!
  6. Τό Ὀρθόδοξον Ράσον, τό ὁποῖον ἔχει ποτίσει τό δένδρον τῆς Ἐλευθερίας  μέ ποταμούς αἵματος ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙΤΑΙ, ΚΑΤΑΦΡΟΝΕΙΤΑΙ, ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ, ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΔΙΑ ΛΙΜΟΥ ΘΑΝΑΤΟΝ! Ἡμεὶς δέ, εὐγενῶς φερόμενοι, λέγομεν καί επαναλαμβάνομεν πρός τόν ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΝ  «Σᾶς εὐχαριστοῦμεν»!!!

 

Σεβασμιώτατοι ἐν Χριστῷ Ἀδελφοί,

Ἅς μή μᾶς ἐμπαίζουν οἱ Πολιτικοί μας Ταγοί. Τό πρόβλημα τῆς μισθοδοσίας τῶν Αἰδεσιμωτάτων Ἐφημερίων μας πρό τοῦ Πρωθυπουργοῦ τό εἶχε θέσει δημοσίως ὁ Κοινοβουλευτικός  Ἐκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ κ. Νικ. Ξυδάκης! Τήν 30ήν Ὀκτωβρίου μέ Δηλώσεις του, αἱ ὁποῖαι ἔτυχον δημοσιοποιήσεως διά τοῦ Interner, εἶπε τά ἑξῆς: «Το Δημόσιο πληρώνει 200 ἑκατ. Εὐρώ για 9.000 Ιερεῖς “δημόσιους ὑπαλλήλους. Η Πολιτεία θα μπορούσε να συνδράμει με  αποζημίωση έναντι των πολλών διαμφισβητουμένων περιουσιακών στοιχείων της Εκκλησίας, όπως σε άλλες Ευρωπαϊκές Χώρες» ([7]). Τό γεγονός αὐτό δέν προδίδει Σχέδιον Προδοσίας τῆς Ἐκκλησίας;

Ἀδελφοί μου, δέν προφητεύομεν! Χρώμενοι τῆς κοινῆς λογικῆς ὡς σκεπτόμενος ἄνθρωπος, Σᾶς λέγομεν καί Σᾶς προλέγομεν: Εἰς τήν Πατρίδα μας συντόμως ἔρχεται ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ! Ἡ Αὐτοκέφαλος Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ὁδηγεῖται εἰς διάλυσιν! Είδικώτερον ἐξ ἐπόψεως  οἰκονομικῆς ἡ Ἐκκλησία μας ὁδηγεῖται  εἰς πτώχευσιν! Ὅλοι ἡμεῖς, Ἐπίσκοποι καί Πρεσβύτεροι, θά πεινάσωμεν! Πολλοί ἐνοριακοί ἱεροί Ναοί θα κλείσουν! Ἐνορίες θά διαλυθοῦν! Σήμερα ἐκκλησιάζεται μόλις τό 10% τῶν πιστῶν. Αὔριον τό ποσοστόν τοῦτο θά ἐλαχιστοποιηθῇ. Σήμερα οἱ νέοι δέν ἐκκλησιάζονται! Ὁ Ὑπουργός τῆς ἀ-Παιδείας κ. Γαβρόγλου τούς ἀπαλλάσσει ἀπό μαθητικές ἀσχολίες ἔτσι, «ὥστε τό βράδυ τοῦ Σαββάτου νά ἠμποροῦν νά διασκεδάζουν καί νά ……ἐρωτεύωνται!»  Αυτά εἶναι λόγια τοῦ κ. Γαβρόγλου ἀπερίτμητα!

Τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον εἰς τήν πνευματικήν Του δικαιοδοσίαν λίαν συντόμως θά προσαρτήσῃ τίς Μητροπόλεις τῶν, κακῶς ὀνομαζομένων, «Νέων Χωρῶν», ἐνῶ συγχρόνως θά ἐξασφαλίσῃ  καί τήν μισθοδοσίαν τοῦ ἱεροῦ Κλήρου τῶν περιοχῶν αὐτῶν ἀπό  τό Ἑλληνικόν Δημόσιον! Οἱ Μητροπόλεις Κρήτης καί Δωδεκαννήσου ἐπίσης δέν θα συμπεριληφθοῦν στά νέα μέτρα! Ἑπομένως ἄλλοι Ἕλληνες Ἐφημέριοι θά θεωροῦνται «ἰδιωτικοί ὑπάλληλοι» καί ἄλλοι- οἱ προνομιοῦχοι- θά ἐξακολουθοῦν νά μισθοδοτοῦνται, ὡς μέχρι σήμερον, ἀπό τό Δημόσιον Ταμεῖον καί  θά  χαρακτηρίζονται «Δημόσιοι Ὑπάλληλοι» κατά τόν κ. Πρωθυπουργόν! Ἄρα στην Ἐλλάδα θά ἔχωμεν δύο κατηγορίες Έφημερίων, τούς προδομένους καί τούς προνομιούχους, ἤ ἄλλως τούς  Ἐλλαδικούς καί τούς Πατριαρχικούς!

Πρός προώθησιν τῶν σχεδίων τοῦ Πρωθυπουργοῦ, ἐάν τοῦτο καταστῇ ἀναγκαῖον, ἡ Ἐκκλησία μας θά τεθῇ ὑπό διωγμόν! Δηλ. θά ταλαιπωρηθῇ μέ τήν ἐμφάνισιν καί τήν δημοσιοποίησιν πραγματικῶν ἤ καί «προκάτ», δηλ. προκατασκευασμένων, σκανδάλων εἴτε Οἰκονομικοῦ, εἴτε καί  Ἠθικοῦ περιεχομένου!

 

Μακαριώτατε,

Σεβασμιώτατοι ἐν Χριστῷ Ἀδελφοί,

«Στῶμεν καλῶς, στῶμεν μετά φόβου»!  Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος τελεῖ ἤδη ὑπό διωγμόν!  Ὁ Χριστός διώκεται! Ναοί κατεδαφίζον-ται. Χριστιανικά Σύμβολα, ὅπως ὁ Σταυρός στη Λέσβο, γκρεμίζονται! Εἰς τάς παρελάσεις τῶν Gays οἱ Ἅγιοί μας χλευάζονται, λοιδωροῦνται! Με βῆμα σημειωτόν ἡ Ὀρθόδοξος Χριστιανική Ἑλλάδα μας σταθερά ἀπομακρύνεται ἀπό τήν ἀγκάλην τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ! Ἀποβάλλει τήν χριστιανικήν της ἰδιότητα! Ἀσπάζεται τόν πανθεϊσμόν! Ὅλοι οἱ θεοί γίνονται ἀποδεκτοί! Καί στήν πρώτη γραμμή τοῦ μετώπου εὑρίσκεται τό Ἰσλάμ! Εἰς τήν  Δ΄τάξιν τοῦ Δημοτικοῦ Σχολείου π.χ. τά παιδάκια μας μανθάνουν διά τήν Ὑπεραγίαν Θεοτόκον, ὄχι τί διδάσκει ἡ Ὀρθόδοξος Διδασκαλία καί Θεολογία, ἀλλά  τί διδάσκει τό Κοράνιον!  Δηλ. ὅτι ὁ Χριστός δέν ἦτο Θεός, Υἱός  τοῦ Θεοῦ, Θεάνθρωπος, ἀλλά ἕνας ἁπλοῦς καλός ἄνθρωπος!

Εἰς τήν νῆσον τῆς Σάμου σήμερα ἔχουν ἐγκατασταθῆ ἤδη 5.500 Μουσουλμάνοι, καθ’ὅν χρόνον οἱ γηγενεῖς κάτοικοι τῆς νήσου εἶναι μόλις 5.000! Ὥστε τό ζήτημα τῆς μισθοδοσίας τοῦ Ἐφημεριακοῦ Κλήρου εἶναι μία πρώτη φάσις τοῦ πολέμου κατά τῆς Ὀρθοδοξίας μας. Άς μή ὑπνώττωμεν  πλέον! Ὁ Ἱερός Ἐφημερικαός Κλῆρος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ὁδηγεῖται εἰς  τὀ ἐκτελεστικόν Ἀπόσπασμα. «Νῦν ὑπέρ πάντων ὁ ἀγών»!

 

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

Εκτύπωση